- En kort sammanfattning

Helgen har spenderats ihop med Fredrik och hans nyfunna vänner från posten, som förövrigt bara verkar vara tjejer. Är det nu jag ska bli orolig?
Fredagskvällen var till en början lugn, till vi kom på  att vi skulle åka på "fest" i Forshaga, och någon Madde. Sagt och gjort, in i bilen och iväg.
Jag hade hoppats på en brakfest med en massa människor då det är lättare att smälta in, men ack. Vi kliver in hos, för mig okänd människa, Madde, och där sitter det max 7 personer. Piiiinsamt!! Några handskakning och presentationer senare slår jag mig ner i en fotölj och försöker hänga med i posten snacket som råder.
Lite stelt kan tyckas att det var i början, men sedan började leken "Jag har aldrig....", en lek som inte är och aldrig kommer bli rolig. Jag menar, hur kul är det att få reda på att folk man har träffat i typ 50 minuter har haft sex på köksbordet, på balkongen, i duschen, haft gruppsex och varit otrogna? Vilken bild får man av dessa nyfunna bektanta? jag bestämde mig kvikt för att inte delta, inte för att jag har något att dölja, men för att jag, ja, jag vet inte?
Viskleken kom i gång strax därefter, och hur:
- Banan heter "guleböj" på norska kan:
- En kopp på Vidön
Är för mig en gåta....
Hälften av gänget stack, och jag fick visa min skills på spelet "Insikt" ett frågespel där det gäller att gissa om sina medspelare kommer klara frågan eller inte. Jag vann fett!! Snacka om insikt ;D

Lördagen blev lugn, för en gångskull var jag hemma ensam, med pappa. Jag städade lite och chillade. Ut till Vålberg blev det på kvällen då vi skulle upp tidigt dagen därpå.

Klockan 08.30 ringer alarmet på Söndagen och trötta som djur stiger vi upp till ett mulet och blåsigt Vålberg. Men envisa som vi är fick inte vädret stoppa våran ridtur med den andra postentjejen Christin. Jajamensan, Fredrik Blom satt på en häst i närmare 2 timmar?
Det var super kul, och kallt som bara den, snälla hästar, söta hundar, keliga getingar och fåringar, och en mycket sällskapsjuk Åsna, som hör och häpna kallades för, bam bam, ÅSNAN ;D
Dagen fick avslutas med pizza, semla, te, och brasa, burr så kallt det var alltså.!

    


Kommentarer
Postat av: Linn

nämen forshaga :D din stackare

2009-01-12 @ 20:12:39
URL: http://thelinn.blogg.se/
Postat av: Miffmeister

din man gjorde sig bra på en häst ;D

2009-01-13 @ 10:47:06
URL: http://supergeten.blogg.se/
Postat av: Frittzon :D

hahaha, töligt snygga bilder måste jag säga xD men erkänn att jag var duktig iaf? :D <3

2009-01-14 @ 15:12:22
URL: http://bloooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0