- Ensam hemma 2

Jaha, nu sitter jag här igen. Ensam och övergiven i Vålberg. Men lite mysigt har jag faktiskt. Tv:n är på, datorn i knät, latte, cola och chips står på bordet, och trevligt folk att chatta med.
Jag ser på Sing along, och Claes Malmberg är svettig som en get. Usch för det!!

Men man borde kanske dra en snabb uppdatering här:

Nyårsafon var trevlig. God mat, gott sällskap och goda apelsiner. Lite lullig lyckades dom få mej också. Men det var kul ehe.
Dagen efter var jobbig. Trött var man, men pizzan var god och en massa tv-spel blev det.
Och idag har jag och Mr Flower ätit hos mormor som äntligen har blivit frisk :D Mycket bra.

Det var det jag hade på hjärtat för tillfället.
Vi hörs!!
Ps. Jäklarns vad en dator alstrar värme, varmt blir det banne mej!!.Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0