- En tisdag i mängden "typ"

Klocka ringde halv nio i morse, men jag bestämde mig kvikt för att ta sovmorgon. Usch för att gå upp tidigt, tänkte jag för mig själv.
Strax därpå invaderas sängen av en närmare 40 kilos kluns som får hela sängen att gunga. Bonzo puffade på mig, ville väl ut på promenad förmodar jag, men när han sedan la sig till rätta på mina ben, beslöt jag mig för att skjuta även det på framtiden.
Med sömn i ögonen drog jag på mig kläderna runt 10 snåret och tillsammans vandrade jag och min trotjänare mot lyktstolparna där ute som enligt Bonzan arbetar som "kiss-toalett".
Åter in i värmen, lite fruktost, en dusch och sedan trampades det på upp mot det kära Universitetet. Herregud, hur längesen var det inte man var där sist?
Marcus Eldh gästföreläste om Sveriges mest primitiva vandrarhem Kolabyn i Skinnskatteberg. En otroligt intressant och rörande histroria. Det är kul att det går bra för en del....och nej jag är absolut inte bitter!

Hem för att plugga, plugga, plugga och plugga = (se på TV, chilla vid datorn och göra allt annat som inte har med plugg att göra)
Jag sitter fortfarande här och försöker få mina fingrar att skriva om Sweetwater Events, globalisering, kapitalistiska system och massa annat smått och gott. Men av någon konstig anledning blev det så mycket roligare att blogga.
Jajamensan, ni läser just nu en text som är skriven av latast.se och som kommer ha alldeles för mycket plugg att göra i slutet av veckan. Nåde er som försöker störa mej då = (stör mej gärna, jag är inte alls upptagen)

-----



Lägger upp en bild som inte alls har med saken att göra, men Linn var bara för söt, så ja, jag ver helt enkelt tvungen.
Oh, What I miss this old days with you guys!

Kommentarer
Postat av: Linn

haha snyggt xD

2009-01-14 @ 11:50:07
URL: http://thelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0