- Det är jag och Akilles

Ni läser just nu en text skriven av tröttast.se, men mina vänner, deppa inte ihop för det. Jag lovar att ni också är bra på något;D
Jag har gått så otrolig mycket på sista tiden så det är inte riktigt klokt, jag vandrar och vandrar, till jobbet och hem, ut med Bonz och imorgon blire en tur till mitt kära univeristet.
Försöker förstå den nedrans engelska texten som ska vara läst till på fredag, men jag tror det blir omöjligt.

Epistemological Issues on Sport Tourism:

Challenge for a New Scientific Field
Jag menar hur roligt kan det bli!?

För att återgå till Akilles. Precis som denne gamle grek så har även jag en häl, en häl som envisas med att åka upp varenda jäkla ridlektion! Synd att den inte vill lyssna på övriga kroppen...

Nu ska jag läsa text och byta sängkläder!
So long!


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har också tydligen en häl som åker upp, har aldrig märkt det förut.. Annars hoppade du fint idag Ida:)

2009-01-21 @ 22:24:40
URL: http://brallisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0