- Skrivkramp skulle man kunna säga

Här sitter jag nu och väntar på bättre tider, typ. Sitter även och försöker få arbetet som ska skrivas, att skrivas av sig själv. Har inte hänt så mycket hittills skulle man kunna säga. Hur kommer det sig att man aldrig har något att skriva när man väl SKA skriva? Jag menar annars går det ju hur bra som helst att bara trycka dit lite bokstäver och tjoof så har man en text. Sedan om den är svesnkt korrekt och om en svensklärare eller något annat skumt, skulle godkänna den Det är en heeelt annan femma mina vänner!
Jag har också insett att jag inte är en sådan där person som kan skriva hur många sidor som helst. Mina texter blir alltid korta och kompakta. Varför ska man hålla på och dalta och skriva massa onödig text om det inte behövs. Varför måste det alltid vara så många sidor som ska skrivas, jag menar tänk på naturen! Tänk på träden, och tänk på datorn, eller nått?
Okej, jag vet att det brukar låta så här när det börjar dra ihop sig mot inlämning, men det är faktiskt lika tråkigt varje gång. Det blir liksom inte roligare med tiden, tyvärr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0