- Alla hjärtans dag

Jag har sagt det förut och jag säger det igen: En mycket överskattad dag!!
Det kan självklart vara mysigt att uppvakta och bli uppvaktad och en massa kärlek hit och dit, men tänk på alla som är ensamma då! Tänk på de som aldrig fick/får någon ros. Jag är en av dem, och jag kan säga att det var inte speciellt kul i skolan de dagarn, när Mr and Mrs Popular skulle visa vad många rosor det minsann hade fått...
Jaja, en aning bitter kan tyckas, men det ligger lite sanning i det. Man försöker motarbeta mobbning, men ändå har man en dag där de som är ensamma verkligen ska känna sig ensamma. Nej dra mej baklänges!

Nog klagat här. Igår hade jag en mycket trevlig dag, lätt spontan, men är det inte det som offtast blir bäst?
En tur på stan med Leils som sagt, och sedan frågade hon om jag ville med henne och Mikaela på bio, efter en snabb överläggning med mig själv, beslutade jag mej för att följa med. Och jag ångrar mig inte! Fast lite synd var det ju dock att Mikalea blev sjuker...
Leils och Jag fick klara oss själva, kändes nästan som om vi var på dejt, Min första alla hjärtans dag dejt ;D, för bion slutade faktist 00.10 så lite sant var det ju. Vi såg på " I taket lyser stjärnorna" fin och sorglig film. Dock förstördes stämmningen av de två killarna på raden framför som inte kunde sitta still och va tysta samtidigt. Herregud!!
Efteråt bar det av till Arena för en sväng om, lite alkoholfria drinkar och lite "barhäng", lite smekningar på rumpan(?), öhh va? xD Hur som helst, det var trevligt. Jag och Leiloop konstaterade dock att det inte fanns en enda snygg kille, kan det bero på den låga medel åldern kanske? :P och jag tyckte alla var grymt korta, och jag är ju inte känd för att va bland dom längsta själv, så ja, då kan ni tänka er, OMG xD haha
Tack för en trevligt kväll, bör göras om inom en snar framtid!



Min dejt och min älskling xD Puss på er! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0