- Tiden rusar...

Har haft en toppen helg i Stockholm, med shopping och söta pållar och allt vad en bra helg kan tänkas innehålla. Dessutom har jag lämnat in min andra hemtenta, så när är en lats borta från mina axlar, skönt!! Vet dock inte hur det gick, kan verkligen ha gått hursomhelst, kommer säkerligen få U på den. Var inte säker på en enda...:/
Utöver det så kom jag precis på att det var ett tag sen det var helg, är ju banne mig halvägs till nästa. Herre gud vad tiden springer iväg. Är snart jul och grejjer...

Jul ja, en högtid som man alltid har så höga förhoppningar på. I år kommer det bli en perfekt jul, nepp, i år kommer det bli en perfekt jul, nehepp, och så håller det på. Så i år har jag stora planer på att skita i allt. Man gör bara folk besvikna, eller så blir man besviken själv, och det här året skulle det vara så grymt skönt att bara slippa. Min dröm jul vore om ALLA var samlade på samma ställe, något som tyck te sig omöjligt!! Idioter har jag lust att säga, men det är väl jag som är den största som ens önskar att det vore möjligt. Jag har dock aldrig fattat vart problemet ligger? Samma visa varje år, uh, jag blir så trött!! Och dum som man är så tror man att något ska ha förändrats till nästa år, och lika besviken blir man varje år. Lika bra att fira allt sammans helt själv, inlåst någonstans med en tv, för jäklar vad mycket bra det går på tv under jul!! Ja, så får det bli, i år ska jag fira jul med min 32 tums TV instängd på mitt rum med en låda toffefe(?)...shit som jag längtar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0