- Run to the hills

Ingen skulle nog bli gladare än jag om det slutade regna, eller? Ska jag vara helt ärlig tror jag att alla är ganska trötta på detta eviga regnande och gråa väder som råder. Man kan ju bara hoppas på en köldknäpp snart så att det eventuellt kan lägga sig lite snö på marken...

Helgen har varit mysig, har firat farmor, bakat pepparkakor och byggt pepparkakshus med Bloomie, vi har väl även pratat ut en del och hoppas på det bästa nu...Får se hur länge vi orkar hålla sams, har vi tur och som det känns just nu så ser det väldigt ljust ut:) Åt även mat hos mormor igår och julstök i mitt kära rum hans med, det är superduper mysigt där nu:D iiihh!!

Sitter just nu och överraskar mig själv med att lyssna på Iron Maiden, vad händer med världen? Men jag kommer på mig själv med att tycka att det är heelt okej faktiskt, inte dåligt!!

Skulle önska att folk slutar upp med att kommentera anonymt då det är väldigt fegt att inte våga stå för det man tycker och tänker. Om man nu ändå går in och läser min blogg och lägger energi på att kommentera måste ju det innebära att man tydligen bryr sig lite? Så snälla säg vem ni är istället så blir alla nöjda!!:)


Kommentarer
Postat av: Helene

Faster håller tummen.Ni såg glada ut.

2009-12-07 @ 20:21:46
Postat av: Linn

Iron Maiden är bra grejer :D

2009-12-07 @ 22:11:33
URL: http://thelinn.blogg.se/
Postat av: BEA

du e bra bruden!

2009-12-10 @ 16:53:38
URL: http://biaan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0