- Finns inte ord...

Vad ska man säga, hur som helst kan jag säga att helgen har varit helt underbar, även om tröttheten smög sig på och man blev lite små irriterad kanske? Heldag på Liseberg blev det och det var mer än skoj!! Sjukt roligt med andra ord. På söndag styrde jag bilen till stallet för lite mockning och ridning. Så himla najs är det! Smarinn är helt galet underbar och det gick så grymt mega bra, blir förmodligen honom jag kommer rida mest =) en liten tur på Gloi blev det också, gick helt okej då också men inte lika bra som den första turen! På onsdag rider vi ut!! Yes!

Men nu känner jag mig bara allmänt arg, besviken...en känsla som har funnits en tid nu och som förföljer mig. Blir inte klok på den, inte för att jag får någon vidare hjälp heller med att bli av med den. Nej jag mår verkligen inte bra över det här..vet vad som bör göras, vad göra?!

Satt och kikade på Lotta på Liseberg och insåg följande:



att den grabb är grymt snygg =D Herregud!! Het som tusan skulle man kunna säga om man vill =D hihi (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0