- Dilemma

Hejhej!
Jag är låg, låg som fan!! Inget nytt kanske, är låg som oftast ny för tiden. Men just nu är jag låg på ett annorlunda sätt. Det är nämligen så att ingenting känns roligt. INGENTING!! Känner mig hyffsat likgiltig till allting. Gör saker endast för att jag bör göra det, men inget mer än så. Orkar inte vara trevlig, orkar inte bjuda på ett leende, och det beror  verkligen inte på att jag är sur. Neej, jag orkar helt enkelt inte...åhhh jag hatar att känna så här, och ju mer jag hatar det, desto sämre mår jag. En ond cirkel är vad det är...
Känns bara som jag vill dra ett täcke över huvudet och glömma allt för ett tag, men när jag väl gör det, så vill jag inte det heller, för det är tråååååkigt! Jaa, ni hör ju mitt dilemma....what to do?! Anyone?! Beacuse I don´t know!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0