- Viernes

Ja, jag är väl medveten om att det är ett himla tjat här i bloggen om denna nedrans hemtenta eller vad det nu ens är för något? Men det är endast för att det är så nedrans tråkigt så jag tror att ja svimmar....
Tänkte göra klart 95% nu iallafall innan jag kryper till sängen.

Staden med Leils blev idag, mycket mysigt och välbehövligt. Vi åt sallad, fikade, såg på dans och åt glass medan vi såg på solnedgången, How romantic? haha

Nu har jag bara grymt ont i min höger arm, why? Kan inte lyfta den rakt fram, bara rätt ut från sidan. Pappa tror jag har musarm, men det tror nog inte jag, eller? Det är synd om min arm!!!

Nu blire seriöst skrivande om metodval!!
See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0