- Tankar om hosta

Idag har jag jobbat. Det gick rätt bra ändå för att vara halvt stumm, men rösten repade sig där på slutet, det var skönt. Dock har jag ägnat hela kvällen åt att hosta. Och då menar jag verkligen hosta, hosta och Hosta!! Tror seriöst att lungorna ska vända sig ut och in snart, Aj typ? Nej men det är vedervärdigt, fy sjutton för hosta, känns som om jag ska kvävas emellan åt. Det som är bra är ändå att jag tror att det inte smittar...skönt för Fritzon och alla andra iblandade och som både har direkt och indirekt kontakt med mig.
Jag känner igen hostan får förra året. Då gick ett revben, snälla gud säg att det inte händer i år igen, och sen höll jag på att kvävas av en kanelbulle på Royal. Emma vet vad jag talar om, tycker synd om de som var på dejt som fick stå ut med en flämtande mig i sitt synfält xD
Emmas kommentar var rätt bra också den gång:
- Tror du skulle passa bra i kort hår faktiskt...
- Host, host, tack typ, jag får ingen luft här men annars så;D SÖööööt du var då! xD haha
Det var kul!
Ändå känner jag inte för att återuppleva just den händelsen, vill faktiskt inte dö på grund av en host attack ELLER en kanelbulle....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0