- Söndag

Helgen är över. Poff sa det så var den över, jäkla skit. Inte blev man frisk heller, snarare tvärtom typ. Host host, och tjock som ett såll i halsen/ansiktet. Bläää på det.
Inte sover man bra heller, Fritzon höll på att bli galen på mig i natt för att jag gnydde hela tiden xD precis när jag somnat skriker han åt mig att vara tyst, oops förlåt. Hemskt det är när man varken är medveten eller kan styra saker man gör. Det slutad med att han lämnade mig ensam och gick ut och la sig i TV rummet, usch :( lite dum kände man sig ju.
Tror att det blir att gå och lägga sig snart för jag är trött precis som jag har varit heeela dagen.
Nu är det väldigt mycket klagning från min sida här, men vad tusan. Ja, jag tycker faktiskt synd om mig själv just nu!! Buhuhu


Vi kör en gamal bild på det;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0