- Ett inlägg från Växelhäxan

Hejhej alla glada helgfirare!
Här sitter jag på jobbet och väntar på att tiden ska gå. Nej, riktigt så illa är det kanske inte, det är lite mysigt faktiskt, dricker te och tittar på tv, och surfar och små pratar, men lite segt börjar det kanske bli.
På 3 timmar och 52 minuter har jag svarat på 45 samtal och tryckt hela 1222 tangenttryck, det ni, det är grejjer.
Ni där ute i blogg världen är också väldigt dåliga på att uppdatera, tänk på stackars mig som behöver lite spännande läsning i form av helguppdateringar från vänner, skärpning!!;D

Två timmar kvar snart, då ska jag ringa Bloomieboy och Jossiepossie, kanske har dom något lurt ihop? Kanske är bäst att passa sig...haha sötnosar, ni får göra vad ni vill så länge ni tillhör mig, typ?! Eller något i den stilen...
Ja, lite övertrött är jag, nu har jag lagt ut en sökning hoppas han snart ringer till mig, så att sökare blir nöjd

Ha en trevlig söndags morgon!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0