- Kusse special

Efter en lååååång, och mycket lååååång pluggdag, kände jag att det var dags för att göra lite nytta^^
Varför inte en liten kusse special!!
Titta och njut ;D



Josse sjunger för fulla muggar =D



Pontus ÄLSKAR kräfor!!



Tillalilla som aldrig kan vara seriös på kort xD Söto!!



Vart är bilderna på Linus :O skärpning!! jaja, bilder på josse finns det iallafall gott om ;D



Nika kanske inte är en kusin, men på bild fastnar hon iaf hihi^^



Systrarna seriös! xD



Jag var bara tvungen helt enkelt, sötis!! <3

Kommentarer
Postat av: Blom

så vackert! ;D du ska inte ha en pojkvän special då? muhahaha :D ja min sida var kanske lite naken :/ hmm, vet inte vad jag ska lägga till för något mer? :O förslag? Jajjamensan, en lite sovmorgon iaf :P Puss <3

2008-09-18 @ 21:15:55
URL: http://bloooom.blogg.se/
Postat av: kusse jooos

Ida!!!! :D. varför bara på mig? ;D, jag skäms juue ;D

älskar dig, min älskade kusselant <3

2008-09-26 @ 08:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0