- Jag talat ut

Är han inte helt otroligt musikalisk, Mange Schmidt?
Om man tar ett djupt andetag och sedan pratar med lite melodi så låter det som det ska. Prova själva vett´ja :

Ok
Vaknar i gryningen fixar till frisyren igen
Kollar mig i spegeln de e samma gamla syn igen
Kokar en kopp te och bläddrar genom skvallerpressen
Tänker att de orkar med, men faller själv för frestelsen

Å talar ut
Jag talar ut

Ok
Många många tusen tusenlappar senare
Nya bröst och läpparna är botox förorenade
Huden känns nu lenare
Och ansiktsdragen renare
Ringer upp till Se&Hör
Tjena tjenare och talar ut
Jag talar ut

Ok
Har jag chans på dig du kanske har chans på mej
Jag minns ej e de denna vecka jag är kär i dig
Eller är det slut
Har vi redan sjungit ut
Jag har faktiskt ingen koll
Men nu vill jag göra porr
Ja nu vill jag göra porr

Jag talar ut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0