- Fredagkväll och helt slut

Klockan är 22.49 och det är fredagkväll. Och jag funderar ärligt talat på att gå och lägga mig. Är jag normal?
Nej, men är man trött så är man ju dock, och då bör man sova. Så sant som det är sagt faktiskt.
Idag har jag köpt en jacka, som jag ännu inte vet ifall jag ska behålla, men den är supersnygg! Leila önskade bilder, men du får tyvärr vänta ett tag till innan du får se^^
Jag har även varit på en helt obegriplig föreläsning om "Vad är vetenskap?". Till saken hör att jag inte blev det minsta klokare när jag sedan gick därifrån. "Läraren" frågade mig efteråt om det skiljde sig mycket från det vi gått igenom förut, Jag svarade: JA! och sedan gick jag därifrån. Plugga blir i helgen, annars vet jag en som kommer ligga efter iallafall. Herre min skapare!

Det är skönt att det är helg så jag får vila. Är djupt förkyld, det håller dock på att släppa, men lite vila tror jag inte skulle sitta helt fel. Nej, nej!!

Nu ska jag gå och skjuta katt!

*Pang*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0