- En bra dag

Nu vare klippt, och fint blev det :D jag är nöjder!
Fast lagom kul när bror säger:
- Har du klippt dej?
- eh, ja!?
- Mycket?
- Nehe, det ser du väl?
- Nej, för du hade typ så där förut, ja kommer väl inte ihåg hur du såg ut innan....
- Tack!!
Minst två decimeter försvann, och han ser ingen skillnad, killar!!

Idag har det varit en bra dag, trots allt. Gruppen på universitet känns bra, vilket känns mycket bra.
Jag har skaffat ett jobb :D Vad säger ni om det?
Visserligen ska jag bara öva ett tag framöver, men det är ändå ett jobb. Just nu leker livet. 
Håret är klippt, jobb är fixat, betal kort fungerar. Massa vuxenpoäng till mig. Och jag har pluggat!!
Helt otroligt.
Alla var trevliga när jag var ute med vovven också. Hälsa och var glada, och solen sken, och hallelujah!! 

Kommentarer
Postat av: Linn

vad har du skaffat för jobb ? :D

2008-09-12 @ 00:05:52
URL: http://thelinn.blogg.se/
Postat av: Nika

Hej Ida, ska Du bli växelhäxa? :) Kram

2008-09-12 @ 10:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0