- Välkommen till Taxida

Lääänge sedan sist. Jo tack, men vad ska man skriva lixom. Jag tror inte det har hänt speciellt mycket den här veckan faktiskt, inget jag kan komma på så här på rak arm haha eller på böjd kanske^^
Hur som helst, så tänkte jag meddela att jag tänkte sälja mej själv. Taxibolaget "Taxida" startar nämligen sin verksamhet. Självklart svart xD Skämtosido. Men skulle jag har ett taxibolag, lätt att det skulle heta TAXIDA!!
Grejjen är den att jag ska:
- Köra mamma och Bettan till stan snart...
- sedan hem och vänta en timme knappt, sedan ska pappa iväg någonstans.
- Grums nästa, med bror
- Vilostation Vålberg
- Grums igen
- Hem
- Sedan så ska väl jag och Mr Flower till stan, och då är det väl jag som får köra antar jag^^ ingen rattfylla här inte!

Jag tror jag ska ta med Mister Bee på tur. Tror han hellre sitter i bilen än ensam hemma =)

Nu ska jag se på Rasmus på luffen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0