- När hjärtat går åt olika håll?

Hur länge orkar man?
Hur lång tid tar det innan det tar slut?
I längden blir det en pina, som är jobbig att utstå.
Ju längre tiden går ju hårdare känns det. Det är svårt att försöka vara stark. Det är svårt att lita på folk, och det blir bara jobbigare och jobbigare att hålla god min.
Hur svårt ska livet behöva vara?
Det känns så jobbigt när allting känns meningslöst, hopplöst och allmänt jobbigt.
Det känns som om man är så hemskt ensam. Jag vet kanske att jag inte är det. Men av någon konstig anledning så känner man sig så grymt ensam.
Jag ska försöka vara stark, det ska jag. Det finns dom som har det värre. Jag ska verkligen försöka....


Kommentarer
Postat av: Annika

Har det hänt något?:(

2008-10-27 @ 22:14:04
URL: http://brallisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0