- 3-5 oktober, en salig blandning

Igår (fredag) firades lilla jag av lilla släkten. Kuligt :D Lite pengar rullade in, lite tallrikar, och en vacker ros :D:D och inte minst lite biljetter! Kul kul.
Ja, vad ska man säga, en hel rad av vackra kort blev det också, haha^^

Idag har jag käkat middag me leiloop, urmysigt jue, det går att ha djupa samtal på kebabhouse också, inte bara skopunkten haha. Och sedan kan jag meddela att det är bra att känna Leila för då får man halva priset...Sweeet!

Bilder:






En bild på linus blev det tillslut, men det var minsann en svårt fisk att fånga xD



En mycket charmig bild (sorry men jag var tvungen;D)



Tur att någon var glad iallafall^^



Jag får väl bjuda till lite jag också....



Stackars Raffael kom in också, tror det regnade ute xD Stackarn



Pappas mellanmål måste jag passa på att visa också. Är det bara jag som tycker det ser ut som något annat?

Ser att klockan är över tolv, så jag får väl passa på att gratta mej själv. Grattis "lilla" mej!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis Ida!

2008-10-05 @ 21:59:35
URL: http://brallisens.blogg.se/
Postat av: Miffe

congrats :D

2008-10-06 @ 17:46:18
URL: http://supergeten.blogg.se/
Postat av: pörnill

Vad sägs om en höstpromenad någon dag kanske? :)

2008-10-08 @ 13:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0