- Tisdag

Hejhej!
Idag är det ruskigt kallt ute, tror jag fryser sönder. Burrigt!!
Dagen idag kommer kanske inte bli som planerad, eller man kanske ska säga kvällen^^ Skulle ha träffat Jojo och leiloop men icke sa nicke. Mormor är sjuklig och är på sjukhuset, jao så är det. Mamma fick styra "Tilda" (mormorsbil) dit och då får jag styra volvon till Grums istället. Sjukt snäll syster min bror har alltså. Sedan blir det ett stopp i Vålberg, hos Bloooomie;D
Om han inte har simmat vilse^^

Jag som hade tänkt att gå och lägga mig tidigt för jag är mycket trött, nej, planer kan ju ändras...
Känner mig lite små stel i nacken och ryggen också, och lite lätt huvudvärk. Oj va synd det är om mej då^^
Lite massage kanske inte skulle sitta fel, just nu skulle jag nog behöva knäckas lite också. Får be broder Tuck (marcus) promenera över mej kanske? xD jaja, så kan det vara ibland.

Tror förövrigt att det gick hyfsat bra på seminariet idag också?:D

Puss på er gullungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0