- Geocashing

"...geocashing är till för dom som är på en plats och som får tid över, tex. om man är i Göteborg på en mässa och man får tid över kan man alltid ta fram gps:en och leta lite casher, men jag har svårt att tro att folk åker till en plats enbart för att leta efter skatter..."

(Klas Sandell Karlstads Universitet)


Jo, så ser en del på det, men jag tror bestämt att jag känner ett par som tar de här med Geocashing på lite större allvar än så ;D hihi
Jag tyckte det var lite kul faktiskt =)

Kommentarer
Postat av: Dexter

Du har så rätt så. Klas har inte förstått allvaret i denna internationella tävling. Det blir betyg U för Klas och VG för dig.

2008-11-18 @ 20:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0