- Dessa eländiga 40-skyltar

Jag hatar dom. Hata må vara ett starkt laddat ord i vissa sammanhang, men i det här fallet så menar jag det verkligen till fullo.
40 är en tråkig, och väldigt långsam hastighet, vad var det för fel på 50 som generell hastighetsbegränsning?
Jag kan absolut förstå att fartminskningen sker på en del utvalda sträckor, som tillexempel i villa områden som förut hade 50. Men i utakanten av stan förstår jag defenetivt inte varför man ska köra i 40!
Jag är så arg. Dock har jag sett att fram till ungefär i mitten av veckan är det 50 som gäller, då kommunen har gjort fel? Men icke, är de så stöniga med sina fula äckliga 40-skyltar så ska jag banne mig köra i 40 också.
Jag ber till gud att jag ska slippa se dessa skyltar överallt i framtiden!!
USch!!

Kommentarer
Postat av: Linn

där vid sundsta liksom xD ovärt

2008-11-10 @ 17:42:38
URL: http://thelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0