Sommar och sol i Skåne

Skåne, skåne, underbara skåne...
Jag har tillbringat 3 dagar med familjen Blom i Skåne. Det var urmysigt.
Skåne är helt fantastiskt. Vädret var kanon, solen sken nästan hela tiden.
Det bar även iväg till Danmark en sväng, närmare bestämt Köpenhamn. Men där ville inte vädergudarna va med längre. Ett regn oväder som hette duga, hängde över oss, men det stoppade inte oss, nejdå nejdå. Det blev en tripp i staden, och en korv  på torget, med genomblöta fötter. Men vi hade iallafall mitt rutiga paraflax med (som jag förövrigt inte har sett sen dess...hm).
Vi blev även vittnen till en tragisk olycka, där en andmamma miste 3 av sina 8 barn, eller nått. Dom blev överkörda och hemskt platta, usch!!

Ja, det hände ganska mycket under dessa tre dagar, går inte att skriva om allt, men jag kan sammanfatta det hela med att säga att: LUND är den mysigaste staden jag har besökt, och att man lätt borde flytta dit!!
Tackar!!

Få bilder blev det också tyvärr eftersom att en del inte är så smarta och laddar kameran innan, men typ 3 bilder fick man till iallafall^^
   

Tror jag har bränt mig i fejjan också xD schnyyyygt!!


Kommentarer
Postat av: Blom

Ja denna helgan har varit helt obeskrivlig :O hur underbar som helst! Ja paraflaxet ligger nog kvar i bilen, ska ta mig en titt ;) Ja LUND vore, vilken URmysig stad verkligen! fast det kan ju bero på sällskapet så ;) hihi

2008-05-04 @ 23:40:55
URL: http://bloooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0