Ledig Torsdag

Underbar dag det har varit, jajamensan! Uppstigning tidigt. Bankbesök, shopping med mor och en massa grejjer...
Hungriga blev vi också, så en cesaer sallad från lilla saluhallen blev det, mums, den förtärdes i trädgården, med en ananasslpit till efterrätt. Mycket gott. Sedan somnade jag i solen, vaknade och kastade mig upp för att inse att ja inte har något på överkroppen, det va bara att vinka till killen och se glad ut, det var vad han blev iallafall, haha piiinsamt!!

Ja, sedan blev det grillad lax, och en promenad med Ulle på skutberget, super mysigt.
- Luktar det fisk här?
- Ja, eh kanske, jag åt lax innan jag åkte xD haha

Nu är jag hemma och ska snart gå och lägga mig. Om bara Sverige kan spela klart snart så mitt rum blir ledigt!!
Sedan funderar jag på om jag ska gå till skolan imorn eller inte, hm, det lutar åt att jag pallrar mej upp. Har inte samvete till att skolka....

Nattinatt era små papegojjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0