En lång Onsdag

Hej Ida är namnet, eller jag kanske ska börja kalla mig för Matilda på hel tid!
Min vikarierande ridlärare, kallade mig för Matilda hela lektionen, men sedan kom hon på att namnet egentligen var Ida, det var lite kul.
Förövrigt så gick det grymt bra idag, får tacka personen som red pållen innnan, Celtic är en underbar häst när han är uppvärmd, annars kan han ta sig någonstans...
Men stackars lilla Rickyboy är halt, hoppas det inte är något allvarligt med min lille vän.

Dagen har bestått av projektarbete, fastän att vi hade studiedag, snacka om ambition!
Men det var kul, och imorgon blir det att hårdplugga ekonomi!!! Jäklar vad det ska pluggas!!

Mina vita älskade tygskor är inte vita längre, dom är GULA!!! Äckelhunden spydde ner dom totalt, så nu ligger dom i ett bad, passade på att lägga i lite tvättmedel med blekmedel i, får se om de ser nya ut sen eller nått?? Uschigt vare iaf...

Nu är Ida trött!!
Nattnatti

Kommentarer
Postat av: Idaho <- !

Haha, läskigt, min blogg heter "The world of Idaho" :D

2008-05-17 @ 20:01:25
URL: http://marblehouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0