- Onsdag

Onsdag. Ungefär två veckor kvar, sedan räknas man som arbetslös. Känns det jobbigt? Svar: Ja!
Samtidigt som det ska bli så skönt att slippa skolan. Slippa allt och alla, stör sig på allt och alla mer och mer för var dag som går.
Önskar bara att jag visste vad jag vill göra. Vill ha en plan, vill leva livet som jag själv vill. Leva livet enkelt och utan onödiga bekymmer. Känner inte att jag orkar med något betungande just nu, vet inte vad som har hänt?

Vill alltid va bäst på allt jag gör. Nöjer mig aldrig med att komma tvåa, och avskyr att få negativ kritik. Kan betyg snacken fått mig att hänga läpp tro? Möjligt....

Tre ämnen kvar att få betyg i. Hoppas jag slipper bli mer besviken, men än är inte den sista potatisen satt. Töligt bara att man ALLTID är en person som står och väger, aldrig att man kan få vara självklar...
Jaja, jag tror jag blir mer bitter för var dag som går, men det är väl sådan jag är. Förhoppningsvis kommer jag på bättre tankar snart...

--------

Svårt att veta hur man ska bete sig, alltid är det någon som blir besviken. Är det verkligen omöjligt att bli alla till lags?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0