- I love my schoolteacher <3

Jag kan inte låta bli. Jag är så arg, besviken, ledsen. Men fråga är vem jag är det på? Är det jag som helt enkelt inte klarar av att inse att jag inte är bättre, att jag gjort en usel insats? Eller är det gubbfan som är störd? Kommer kanske aldrig få ett ärligt svar på det, eftersom att jag själv aldrig kommer ge med mig.
En lärare sa till mig förra veckan att jag måste våga tro på mig själv, för jag är inte dålig. Nej, men det är inte så lätt när det finns andra som uttrycker sig på ett sätt som får en att slå i underläge hela tiden.
När jag för en gång skulle vågar tro på mig själv, vågar hoppas på att jag kanske kan nå lite högre för en gång skull, när jag verkligen har lagt ner mig och inte vågat lämna in för ens jag känner mig nöjd...jag vet faktiskt inte riktigt vart jag vill komma. Men det känns som att personen ifråga redan har bestämt sig för vad han ska tycka om mig.
- Gillar du trav?
- Va?
- Spelar du på hästar?
- Va? Nej!?
- Så du är inte spelberoende?
- Eh, nej...?

Vem frågar ens en sådan sak? Jag mår seriöst dåligt av tanken att någon ens går runt och tror detta om mig!!!! Även om fallet skulle ha vart så, så frågar man inte, speciellt inte han!!

- Jo, jag vet att du kan, men jag anser inte att du har nått upp till nått högre, även om jag har hört dig prata i korridoren...

Men säg inget då!! Vad du vet spelar ju ingen roll om du ändå vägrar att sätta högre betyg. När du inte ens kan säga vad som saknas, ska du inte fråga ifall jag är spelmissbrukare, det är det sista du ska göra!!

// En mycket arg och besviken Ida, på sig själv eller på Mr Brown??

Kommentarer
Postat av: pjOpp

va? fråga han verkligen det? :S är han dum på riktigt eller :OO

2008-05-26 @ 23:44:39
Postat av: Blom

hur fan kunde han fråga nått sånt? :S och det har ju inte han med att göra ändå hur det än skulle va :O herregud! Fattar inte varför du inte kunde fått MVG, när han
själv inte kan räkna upp vad du saknar för att nå det betyget :S då är det ju något som verkligen inte stämmer!! Han är ju fan dum på riktigt! "alla spelarna har nog inte kommit till match" det är en sak som är säker :O

2008-05-27 @ 09:40:43
URL: http://bloooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0