Glad Påsk

Usch, här sitter jag och är trött som en gnu, fryser gör jag också, inte för att klaga men det är faktiskt sant. Jag känner inte för att göra något alls, vill bara sitta still och äta godis. Så det är precis vad jimage75ag tänker göra...

Känner att jag inte skriver så mycket här längre, men vem bryr sig, ska jag va helt ärlig så tror jag inte att någon gör det haha och jag förstår er fullt ut...

Men jag kan väl passa på att önskar er alla en GLAD PÅSK, för det är faktiskt påsk fortfarande tro det eller ej, även om det är svin kallt ute.
Min påsk har vart bra, har din??

Puss och kram påskägg

Ps. jag har fått 4 ägg, hur många har ni fått ;D. Ds haha viktigt viktigt^^


Kommentarer
Postat av: Blom

Jag har fått 94 ägg jah ;) fast det var på ägg promenixen de haha. Annars har jag fått 3 ägg :D Hihi

2008-03-23 @ 19:51:06
URL: http://bloooom.blogg.se/
Postat av: Pjuppie

Klart jag bryr mig om du skriver :OO
Och jag har bara fått ett ägg :

2008-03-23 @ 20:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0