Det är över nu!

Ja, uppdateringen suger, men vad ska man säga. Det är liksom inte så att jag prioriterar bloggen.
Hur som helst så är nu studenten och balen över, helt sinnes sjukt. Men det var helt sinnes sjukt roligt också!!
Finns inte så mycker mer att säga.
Idag var jag på arbetsförmedlingen och anmälde mig arbetslös, hell yeah. Fan va gött!!
Och imorgon far jag och Mr Flower till kusten. Olalala =D

Ja, vad ska jag säga mer. Livet som arbetslös är nog inte allt för kul, ge mej ett jobb NU!!

    

Några bilder bjuder jag på iallafall

Puss å kram på er!

Kommentarer
Postat av: Annika

Fina bilder hörredu

2008-06-19 @ 20:36:25
URL: http://brallisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0