- Sammanfattning

Här sitter jag med massa skumgummispolar i håret. Känner mig grymt snygg alltså. En kanon fin dag har det minsann varit. Började i museieparken med flickorna grus^^ Leila och Ullis. Åkte sedan hem till mor och far och käkade pizza. Vi skulle ha grillat först men eftersom att deras beräkning på 6 personer slutade med 3 ansåg de att vi skulle ta pizza istället. Inte mig emot, mums mums.
Därefter blev jag medbjuden ner till stan, med dom stora. Ida bangade inte. Satt i hamnen och lyssnade på en tråkig trubadur, och skrattade åt en torr svensexa xD Jisses!!
Men det var trevligt.
När de stora sedan bestämde sig för att dra till stockfallet, fick Ida nog och cyklade hem till vovven. En lång promenad i sommarnatten blev det, härligt härligt.
Sedan fick jag den brilljanta idéen att prova att locka håret, så nu sitter jag här.
Frågan är nu denna...kommer jag kunna sova?

Svaret kommer imorgon!!
Nu ska jag gå och slåss mot finnarna på ryggen!! Önska mig lycka till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0