- Sol, bad och varma vindar

Det är soligt och varmt! Den här helgen har varit totalt jäkla underbar. En heldag på sjön är inte att leka med, och att sedan åka väspa(?) till en fin strand för att sola och bada, kan inte bli mer än underbart.
Om bara alla dagar vore så här. Fast då skulle man kanske inte uppskatta det på samma sätt. Men att bara få glömma allt jobbigt för en stund gör gott för själen tror jag. Om man får tänka på något annat ett litet tag är det lättare att få ny ork till att kämpa vidare. Livet kan kanske inte alltid vara en dans på rosor, eller det kanske är just det det är. Att dansa på rosor lär sticka i fötterna. Hm, undra vad man egentligen menar med det tale sättet. Det tåls att fundera på.

Jag kan erkänna att jag var något orolig inför båtresan. Med tanke på min dåliga produktion av pigment, bör man känna en uns av oro inför en tur på vattnet. Som bekant reflekterar vattnet solen, och man får indirekt TVÅ solar på sig. Inte kul för en blek fis som mig. MEN, hör och häpna gott folk. Ida är icke bränd! Inte ens lite! Inte en lite brun, hehe. Men det är ett STORT steg i rätt riktning iallafall. Hallelujah!!

Vill bara passa på att meddela att jag suger på minigolf. Och då menar jag verkligen SUGER!! Herregud!! Jaja, jag är inte bitter, även om jag losade FETT mycke. Man kan ju inte va bäst på allt^^ haha
Det sved att säga det högt, så jag får väl passa på att säga det här: Tack för en god match!!

Nu blire det sängen, åh så skönt det är att få gå och lägga sig så här på kvällen. Tänk de stackare som jobbar då, haha ;D hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0