- Loneliness - solitude - soledad

Klockan tickar på. Snälla sluta med det. Tiden går alldeles för fort. Jag vill inte det. Stanna!! Låt mig hinna ikapp.
Känns inte som om man hinner tänka förens det är dags för att agera. Saker ska göras hela tiden. Går inte att koppla bort. Dag som natt, dygnet runt, när som helst. Hela tiden!! Jag blir galen. Stopp!!
Jag hinner inte med. Känner mig trött. Hjärtat slår fort. Svårt att andas. Stress, stress, stress. Ångest?
Är inte redo för att klara mig själv. Nej. Jag klarar det inte på egen hand. Ensam. Så jävla ensamt. Livet är ensamt!!
Mår illa. Vad fan ska man göra?
Det går inte. Ingenting funkar. Varför kan inte allt bara vara lite enkelt någon gång?
Man är ensam vare sig man vill eller inte. Ensam är vad man är. Ensam, ensam. Du måste klara dig själv!!!
Vill inte, vågar inte, kan inte!! Hjälp!

------------

I had to take a little time
To try to work things out
And You should know that
I have never meant
To let you down

Cause I, I
Wannna tell you that I'm sorry
And I, I
Even when I'm not giving enough
And I'm taking too much
You're still there for me
Even when I got nothing at all
And I'm ready to fall
You're still there for me
There for me
There for me

Sometimes I know I can be
So hard to understand (It's ok)
Even when I'm lost
You show me who I really am
Life with me hasn't always been an easy ride
But because of you I've learned

To lose my selfish pride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0