Saftig träningsvärk

Yepp, det har jag, hela kroppen värker, känns som om alla muskler har dragit ihop sig till en enda lite muskel. Men träningsvärk är ändå skön värk, även om man kanske inte vill röra på sig i onödan.
Men slut tjatat om det.
Har varit på otroligt bra humör idag. Kan bero på att det var vår ute idag!! Wiie! Älska solen, och dessutom så är det så skönt när solen börjar värma. Mums!!

Ikväll blir det nog hockey, eller så blir det handboll, far och bror styr sporten ikväll. Ingen upprepning av "kväll" här inte, nej då nej då.

Jag har kommit på att jag ALDRIG är ensam hemma nu för tiden. Konstigt nog så saknar jag det. Kan ni inte bara åka bort en helg eller nått xD hahah Inget illa ment, okej!?

Och JA, jag lyssnar på KENT just nu!!

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Om du har fantasi så försök gissa vad bilden i min blogg föreställer! Ingen har gissat rätt än! :)

2008-01-24 @ 18:00:31
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0