"Protection, only for you"

Det blåser i princip storm ute. Kallt, kallt, tror jag ska ta och koka lite kaffe, något varm ska få värma min strupe...ett par mjukisar skulle inte heller sitta fel. Mihihih
Sitter och kikar lite på hockeyn, dessutom så har jag städat min lilla toalett^^ skrubbade handfatet med tandborste tillochmed, det ni!!

Blire "girlsnight in" imorn eller? haha älskar mitt nya uttryck^^

Protection only for you!! (russian)

Sedan så är jag sjukt bra på "passionangrepp" mohahah älskar fel sägningar också!!!

Idag ska jag lägga mig tidigt, så ska jag är snäll imorn;D försöka duger juh.
Jag orkar knappt med mej själv!!! Dåligt dåligt!!

Men det är fredag imorn, wtf, det var ju söndag igår? eller?

Kommentarer
Postat av: linn

Ida, vi orkar med dig ändå :)

2008-01-31 @ 19:58:20
URL: http://thelinn.blogg.se
Postat av: sara

se ovan

2008-01-31 @ 23:37:29
URL: http://magnumclassic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0