Good Night!

Jag har sånt flyt här i livet.
Har väl aldrig varit skadad i hela mitt liv typ, och sjuk brukar jag inte heller vara speciellt ofta. Men under hela december och nu i januari så har jag haft sådan tur.
Ryggskott 4 veckor
Förkylning 2 veckor
en förkylning som orskade ömma revben!!!!!!
Så nu får jag väl höra att jag ser gammal ut igen....
För jag ser nog jävligt stel ut.
Det skumma är att det inte gjorde speciellt ont igår, men när jag vakna imorse, då jävlar...
Nej, jag har lovat att inte klaga mer, men just nu känner jag för det, för jag tycker synd om mig själv. Borde kanske gå och lägga mig och försöka sova lite kanske. Så jag pallar med morgondagen?

------

Kan du hjälpa mig att hosta?
Kan du hjälpa mig att skratta?
Kan du hjälpa mig att andas?
Kan du hjälpa mig att nysa?
Haha, vill du ta emot min smärta?^^

Man måste ju få lov att vara lite djup så här på söndagskvällen ;D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0