En värdig dag

Jaha, då börjar ännu en dag i mängden lida mot sitt slut.
Gick till skolan, med stora förväntningar(?) inför första religion lektionen. Men ack, den var inställd.
Blev att jobba lite med "Wochenende" allas älskade nöjes magasin, med självaste mig som chefredaktör.
En mycket arg Leila satt vid datorn, och tog instruktioner från höger och vänste. Gör så, nej så, ändra här, ändra där!! Att hon inte började ryka är mej föga förundrad haha^^ eller hur säger man?
Hursomhelst så är det ett evighetsjobb, och jag vet inte när vi kommer bli klara. Men det är ett senare problem.

Sedan hade vi samhällskunskap, som också var otroligt givande. Njaaaaaej kanske inte, men vi fick reda på att vi ska skriva ett helvetes arbete, om frågor som berör världen? Värsta prjoektet, med rapportinlämmning, och sidfötter och shit...
Tror jag ska skriva om barnsoldater, men är inte säker än.

Därefter tog jag med mig Leila till Studio Pån och tog kort till pass/leg/körkort. Yes, det kortet ska jag ha på mitt körkort, som jag sedan ska ha tills jag är 28? ..."om du inte gifter dig tidigt" som mamma sa, haha, får göra det i värsta fall då, bara för att bli av med bilden^^
Nej, men så dålig blev den kanske inte, man får ju ta vad man har att erbjuda så att säga xD

En baguette på stan hann vi även med, och nej, för den som har tänkt misstolka det här, det var en RIKTIG baguette gjord på bröd, med sallad och sånt okej ;D tror ni något annat så är ni omogna;P
Men en sak är säker, har blivit alltför mycket onyttig mat och godis på sista tiden, måste bli skärpning på det här asså...

Sedan stressade jag lite halvt till "...hej, jag ringer från folktandvården i haga, jag söker..." vet inte hur många sådana samtal jag hann lyssna på, för självklart så blev jag ju inte insläppt direkt.
En halvtimme, HALVTIMME, fick jag vänta...så Leila vi kunde ha ätit långsammare^^
Jaja, det är sånt som händer, nu är ställningen spänd, men det känns inget. Inte än iallafall, men det kanske kommer...den som lever får se.

Det var allt för stunden!!
Pews!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0