En riktig börda^^

Ida är mitt namn, ifall någon av någon konstig anledning hade råkat missa det...
Hursomhelst så är Ida på dåligt humör just nu, fast det kan växla fort dock.
Idag har jag ridit Birdie (en häst, fjording, så att alla fattar), mitt smeknamn på henne är "Bördan". Hon är liten och tjock, och har sår i munnen så man måste rida med hackamore, lr hur det nu stavas. Kul då att lektionen går ut på att rida på böjtspår. Kul, Kul, Kul, är jag trött i benen nu? Jaaaaaaaaa

Sedan blir jag så arg på en sak, blir arg så fort jag tänker på det. Först blir jag arg, sedan sårad, besviken, sedan får jag panik för jag vet inte vad jag ska göra!!
Du bör bestämma dej!!
Men prata bör man annars dör man!!
Jag blir så galen, jag pallar ärligt talat inte!! Usch vad jag blir arg....
SKÄRP DEJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0