Du är en sjuksköterska!!

Genom avancerade beräkningar och topphemliga formler har superdatorn räknat ut att du är en sjuksköterska. Grattis! Då är det bara att börja laga människor.

Sådan är du:
Du är både blyg och passionerad. Du var troligtvis hemligt förälskad i någon i parallellklassen hela grundskolan, utan att någon märkte ett dyft. Eftersom att du dessutom är relativt nogrann och ansvarstagande, så passar du perfekt som sjuksköterska. Du tar gärna hand om andra människor, med förhoppningen att någon ska ta hand om dej. Någon dag...

Jaha då vet man det också, men alltså, visst det stämmer nog att jag är blyg, men passionerad?, och visst jag var hemligt förälskad hela grundskolan, men inte i parallellklassen^^
Och att jag skulle passa som sjuksköterska tror jag knappast asså....
Men det står att om jag har haft handekesem så passar jag nog bättre som psykolog. Det tror jag mer på faktiskt, men handeksem har jag aldrig haft...
Jaja, dåligt test var det hur som helst

http://www.jobbafrisk.se/yrkestestet.php

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0