Det där med rubrik har aldrig varit min grej^^

Det må hända att jag inte har något att skriva om...men det har aldrig stoppat mig förr.
Har fått tid för "Riskutbildning"(?) hette det inte så tro? Något med risk var det i varje fall, i vardagligt tal brukar man även säga "halkbana". Det känns så himla bra när man har tid för både halkbana, och teoriprov innan man börjat på körskolan xD. Men det är ju rätt skönt förstås att slippa boka sånt själv, lat som jag är så skulle det aldrig hända.
Jorå, men nu är jag på G, någon som ens kommer våga åka med mig sen? Ni kommer göra det på egen risk kan jag bara meddela. Men förhoppningsvis så kommer jag lära mig att köra stadigt, OCH ekonomiskt som mormor sa. Så bra då!

Men jaha, man kanske borde ta kvällen? Klockan är ju faktiskt halv tolv, på ett ungefär iallafall =)

------
Du har tänkt allt som sagts om mig
Du kan tro allt du hört om mig
Du kan ställa frågor om sanningen
Finns det en eller finns det tusen?
Svara rakt från hjärtat nu
Ditt medlidande kan jag vara utan
Om det här ska vara allt vi hann
Så håll mig hårt,
håll mig älskling nu

Tro era ögon kära vänner, men det är sant, Ida lyssnar på KENT!!!

----

Och denna har jag haft på hjärnan heeeela dagen...

Ye-yeah, and it goes, thats my cool and i can't take it off
[I-I-I'm far too cool, le-le-let's talk bo-bo-bout tha-that]
an-and it goes, that's my cool and i can't take it off
[I-I-I-I'm, far too cool, le-le-let's talk bo-bo-bout tha-that]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0