Den kraxande kråkan

En sak har jag iallafall lärt mig under det här lovet som håller på att lida mot sitt slut. Gå aldrig ut när du mår lite halv taskigt. Jag menar, hur smart är det att gå ut och "parta" när man kraxar som en kråka? Naej, det är ju inte så himla smart. Man vaknar upp i en burk typ. Rösten är väck, och livet är underbart, lite feber på det också skulle jag tro, usch usch.
Men nog om det.
Arena blev det igår med gänget. Ett stort gäng var det, det var kul kul, även om det var mega dött på Arena. Haha, nästan så att man kunde räkna alla besökarna på fingrarna om man tpg några andra händer till hjälp^^ så många var det....
Sedan runt halv två blev det hamburgare på Burger King, jag vet inte när jag åt där senast, sjukt längesedan var det iallafall.
Halv tre tog vi bussen hem, och jag steg av på "Sidovägen" , knallade hem och la mig. Det var min kväll i kortform.

Något som jag borde göra är att ta en massa kort, men jag orkar verkligen inte. OCH plugga samhällskunskap, för jag hatar EU och fattar ingenting!!! Men så kan det gå, det får bli ett senare problem.

Det är nästan så att man börjar få lite ångest, lite skolångest så där. JAG VILL INTE BÖRJA IGEN!! för då är det bara ett halv år kvar av det liv som är förutbestämt, eller vad man säger. Nu blev jag djup, men det är ju faktiskt sant, sedan är det dags för en själv att välja en egen väg i livet OMG!!!!

Snart ska jag åka till Grums. Då ska Grums spöa skiten ur det mötande laget, det har jag bestämt. De ska ta sig till A-slutspel, annars blir jag arger. Sedan ska jag hem och se på Junior-VM finalen. Heja Heja, och ojoj, sådan hockey fantast jag har gått och blivit då. Heeeeeeelt sjuuukt! Shiiiiit asså!! *slår med handen i luften* hihih

Nu ska kråkan kraxa vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0