Botten upp till toppen?

Mitt humör stiger sakta men säkert till det bättre, det är ju lite skönt i alla fall. Men jag är inte riktigt där än, där man ska vara när man är på topp så att säga. Vad är fel?
Imorgon ska jag följa med mor och far till Karlskoga och kika hockey tänkte jag. Kanske får mej på bättre humör. Kan faktiskt bli kul =)
Sedan så har mamma sagt att hon inte kan tvinga mig att byta rum om jag inte vill. Tack och lov!!

På kvällen så ska jag förmodligen färga Ullebulles hår. Om hon nu inte är upptagen, vem vet vad den donnan har för sig, hahah^^

Jorå, men så är läget just nu. Ska kanske gå och lägga mig snart. Tror seriöst att ALLA är ute ikväll. Det är nästan inte en själ inne på msn. Och vad ska man då göra, när man sitter själv hemma? Anntingen så hittar man på nått skojj, eller så sover man. Japp, så är det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0