Babyworld, the most "babiest" world, in the world!

Okej, idag tänker jag börja med att säga att jag hatar fjortisar! Då menar jag verkligen hatar, nej men ärligt talat, jag stör mig bara...
Enligt dom är man störd om man står på torget och skriver sms?
- Fan va stört att smsa på torget!!!
- Haha, aa verkligen, fy fan!!
Vad är seriöst dessa varelsers problem? Att springar runt råsminkad när man är runt 14 och tracka andra är sjukt mycket bättre än att stå lite avsides på torget och skicka ett meddelande? Nej, skulle inte tro det. Usch vad irriterad jag blir....

Min broder har nackspärr!! Då menar jag verkligen nackspärr, han är helt sne, hakan sitter på axeln typ. Nästan så att jag tycker lite synd om honom :/. Att va vriden i nacken kan ju inte vara skönt....
Men ännu värre är ju att han var iväg hos kiropraktorn nyss, fy i helvete vad ont det måste ha gjort, hoppas han bara fick massage?

Jag har lovat mig själv att inte klaga mer, MEN, jag har ont i mina revben, eller om det är i bröstkorgen? Hursomhelst så kan jag varken skratta eller hosta, eller ligga på vänster sida, töööööligt, men kom ihåg, jag klagar inte;D

Fredag imorgon är det också, vart tar tiden vägen??

"Go, go babyworld, go go babyworld" ärligt talat, min och saras radioreklam ägde sönder alla andras, eller vad säger du??;D mohahah

Kommentarer
Postat av: sara

varför skulle man inte få sms:a på torget? ;P
och JA, den ägde :D

2008-01-17 @ 23:27:35
URL: http://magnumclassic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0