Sjuk, teori, och...?

Var jag inte nyss sjuk så säg? Jo, om jag inte miss minner mig så var det cirkus en månad sedan, lite drygt kanske. Men nu, eller rättare sagt i måndags, då slog det till igen. Så dåligt som jag har mått har jag seriöst inte mått på länge, och då menar jag fysiskt. Varmt har det varit, och ja, jobbigt jobbigt. Men jag har gått upp sju varenda morgon och åkt i väg till trafikskolan. Jag vill tacka min mamma, min mormor, och Ipren för

image70

detta, annars hade jag aldrig tagit mig dit. Sedan mitt kära plugg sällskap, Leila, vi ska bara klara det helt enkelt!!!

Ett plus i detta jobbiga skick är iallafall att jag känner mig lite bättre än igår, men jag tänker inte ropa Hej, än.
Dessutom så är det Sportlov nu, och det kunde inte bli mer passande än så :D
Perfekt!! Tack så mycket Gud!

 


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej!
Var med i min tävling där du kan vinna att jag gör reklam för din blogg i en vecka!!

http://hsomihg.blogg.se/1203600890_212_08__tvling_.html#comment

2008-02-22 @ 22:14:14
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0