Intensivkurs KK

Jajamensan, kursen för körkortet har börjat. Har haft min första körlektion och det gick väl...bra?
Det där med att ta bort foten från kopplingen har ju aldrig varit min grejj, och att vrida på huvudet är väl onödigt..eller?
Pluggat teori har jag gjort som en dåre också, och snart ska jag göra minst två kapitel i den kära boken <3

Håller på att bli sjuk också :'(
Det kliar i halsen och så har jag torr hosta...whäää!!
Ont i magen som en grek har jag med, kan det bli bättre?
Det kan det nog ioch för sig men...

Jaja, plugga blir, ska fan inte kugga på något jääävla prov, och det med bastu!

Kommentarer
Postat av: Blom

jo jag vet, mycket plugg är det :O men det grejjar du vettu!! :D Nu när du håller på med körkortet så kanske du behöver en bil. Du är inte på jakt efter en MYCKET exklusiv Volvo 240 i sina bästa dagar? :D Haha xD

2008-02-18 @ 22:51:22
URL: http://bloooom.blogg.se/
Postat av: linn

ont i magen som en grek? xD
krya på dig :)

2008-02-19 @ 00:58:37
URL: http://thelinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0