Bilar, väskor och underbara baguetter

Har varit en tur på staden idag, med "den där vad hon nu heter"...Leila?^^
En mycket god varm baguette blev det, med en massa vitlök, fy så gott det var!!!
Det blev en väska också, lite impulsivt så där^^

Jag har även kommit fram till att jag ska ha en rosa bil när jag fått körkort, helst en cadillac ;D, men det går bra med en rosa vanlig bil också, bara den är metallic och har kromade lister med vit skinnklädsel så är jag nöjd, tihih.
Sedan ska jag och Leila cruisa runt i svarta skinnjackor och pilotglasögon...leila kanske även kommer bära skinnkjol??
Passa er!!!!

      

Ja, vad säger man, är det inte underbart så säg?

Kommentarer
Postat av: böske

ge mig bilen xD

2008-02-05 @ 22:50:34
URL: http://leilaboske.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0