- Jobbigt läge

Jag blir så ledsen när inte människor vill förstå. Förstå allvaret, förstå omfattningen av en del saker.
Istället för att försöka bilda sig en omfattning, ska det bara letas en massa fel. Högljud, uppe sent på kvällen, går upp "sent" på morgonen (10.00), jobbar för lite, hemma för mycket. Varför jobbar du inte mer?
JAG HAR EN TENTA!!! snälla rara, inse fakta. Mitt liv är inte så jäkla enkelt det heller!!

Man försöker att göra saker bra, försöker göra alla nöjda och glada. Det funkar inte så. Alltid någon som blir bortglömd på ett eller annat sätt. Försöker göra så att man mår bra själv, det är dumt....
En del ska få beröm och uppmärksamhet hela tiden, en del inte alls, en del är duktiga andra dåliga. En del vill förstå, andra inte...
Det kanske är så livet ska vara, men när man känner sig stressad och halvt ångestladdad, har man svårt att ta kritik för små saker. Saker man inte själv inser felet med.
Slår i dörrar, lägger dig sent, allmänt lat...

Tack och hej, ja, jag ska försöka ändra mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0