- Inte allt för ofta nuförtiden

Nej, en uppdatering sker ju inte allt för ofta här längre. Dååligt av mig måste jag säga!!
Men hur som helst:
Julen har varit riktigt bra med massor av fina klappar, god mat och trevligt sällskap. En av de bättre jularna på länge tror jag bestämt. En jul utan bråk och skrik, nästan iallafall. Sedan är det alltid kul att mormor är på bättrings vägen också:)

Nog om det. Nu sitter jag här heelt ensam i VÅLBERG!! Ja, har ni hört, ensam i vålberg, OMG, det trodde man ju inte förstås haha. Någon kläckte en idé om att flytta till en lägenhet här, tror kanske inte att jag skulle palla det? Eller?
Jag har ont i magen och ser på Mulan 2 och väntar på att Blomson ska komma hem från ett kneg xD
Kanske ska ta och diska lite också? Vi får se....

Vad händer på nyår? Någon som har lust att dela med sig av sina planer kanske :D alltid kul att höra vad folk ska göra =)

Kommentarer
Postat av: böske

nämen vad har hänt här:D snyggt

2008-12-31 @ 01:34:15
URL: http://leilaboske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0