Rakhyvel eller sjömansbiff?

Hej alla glada!!
Här sitter jag och är halvt död. Jag känner mig helt förstörd efter vår lilla studieresa till Estocolmo. Det var jätte kul, jätte skumt, OCH väldigt jobbigt. Helt klart minnes värd!

Idag har jag använt dagen till att sova, plugga, skjutsa pappa, och prata i telefon samtidigt som jag lagade middag. Älska headset!! Wiiiho

Har ni någongång fått surt pulver i ögat? Det svider som bara katten vill jag lova, fy fan! Dom borde skriva på förpackningen av Alhgrens sura bilar, att det svider om det kommer i kontakt med ögon!! Jesus, lätt och veta för en vanlig svenne lixom, nejjjj!!!

Dagens fråga/ dilemma:
Vad väljer du, om valet står mellan att köpa en packe med sjömansbiffar och en rakhyvel?
Om du frågar pappa så blir det en rakhyvel, japp och en stereo, som man måste prova ljudet på i affären. Skurva helst upp volymen i bott inne på coop.
"Det är ju ljudet som är det viktiga, man måste ju prova så det är bra"
Sant!

Nu ska jag borsta gaddarna, och lägga mig och se klart på Pirates. Yes box!!

God Natt alla Ida lovers^^ mohaha

Kommentarer
Postat av: Blom

Idas "Telefonmatlagningsprogram" hahaha xD Men vart har du receptet, skulle inte det finnas på bloggen? muhahaha ;)

2008-04-12 @ 23:03:06
URL: http://bloooom.blogg.se/
Postat av: linn

varför hade du bilarna i ansiktet? xD

2008-04-13 @ 14:30:46
URL: http://thelinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0